Pronađi odgovor

Kako mogu da naručim nakit?

Porudžbinu možete napraviti direktno putem našeg sajta-izaberite željeni proizvod, dodajte ga u Korpu i pratite jednostavne korake za kupovinu.

Mogu li poručiti nakit ako nemam nalog na sajtu?

Ne morate-porudžbinu možete završiti i kao gost. Ipak, kreriranjem naloga lakše pratite status porudžbine i istoriju kupovine.

Da li su svi proizvodi ručno rađeni?

Da. Sav naš nakit je ručno rađen što znači da može imati sitne razlike i svoj jkedinstveni karakter.

Koliko traje isporuka?

Rok za slanje gotovoh komada nakita je do 3 radna dana.

Rok isporuke obično traje 1-3 radna dana od trenutka slanja. Za manja mesta može potrajati dan duže.

Koliko iznosi poštarina?

Poštarina je besplatna za sve kupovine iznad 3990 din.

Plaćanje pouzećem-590 din

Uplata na račun pre slanja-420 din.

Da li je moguće lično preuzimanje?

Da, moguće je na određenim lokacijama u Novom Sadu.

Neophodan je kontakt putem kontakt forme kako bismo utvrdili lokaciju za preuzimanje.

Da li mogu da pratim svoju pošiljku?

Da, možeš. Nakon što paket bude poslat, primićeš mail obaveštenja sa brojem za praćenje pošiljke.

Koju vrstu plaćanja prihvatate?

Plaćanje se vrši pouzećem ili uplatom na račun pre slanja.

Od kojih materijala je nakit izrađen?

Koristimo kvalitetne materijale poput hirurškog čelika i epoksi smole. Nakit ne tamni i ne izaziva reakcije na koži.

Kako da održavam svoj nakit?

Održavanje nakita nije zahtevno i gotovo sve što ti treba već imaš u kući.

Da li izrađujete nakit po želji?

Da, radimo nakit po želji ukoliko imamo potrebne komponente. Takođe radimo manje izmene na gotovim komadima kao i izradu postojećeg modela u drugim bojama.

Da li mogu da vratim ili zamenim nakit?

Da, moguć je povrat ili zamena nakita ukoliko nije nošen i u originalnom pakovanju.

Rok za prijavu povrata ili zamene je 3 dana od preuzimanja nakita.

Nakit izrađen po tvom dizajnu ne podleže zameni.

Šta ako je nakit oštećen pri isporuci?

Usled oštećenja u toku transporta, kontaktiraj nas u roku od 3 dana od preuzimanja pošiljke i rešićemo situaciju u što kraćem roku.

Neophodno je poslati fotografiju proizvoda prilikom kontakta.

Kako mogu da Vas kontaktiram?

Možeš nam pisati putem kontakt forme na sajtu, na email selestanakit@yahoo.com ili putem DM-a na našem instagram profilu.

Nisi našla odgovor?